Bara en vanlig promenad i flanens liv...

Det är grymt fint ute. Jag undrar bara vart flanen tog vägen...


Borde anat ugglor i mossan, eller som vi säger här i Lekarebo jag borde anat flatte i bäcken...


Mumsfilibaba att flana runt i denna bäck, man kan gå i den med


Sen för ordningens skull, måste pälsen fixas


Lite till


Sen det viktiga för att få till det riktiga fluffet


Come on morsan, nu kör vi


Tji hu


Själv tyckte jag det var rätt varmt och hade ett mer sansat tempo.

Nu ska jag mjuka upp tummarna för de ska hållas imorgon! Många som ska tävla spår hemma i lägre och högre. Ska bli kul, jag ska försöka hålla ordning i uppletanderutan.

Ha en go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0