Vildsvinsbök

I vanliga fall brukar jag vakna till efter ca en halvtimmes promenad, idag tog det fem minuter. När jag gick där i min dvala så fick jag syn på nåt märkligt längre fram på stigen.



Vad är det för brunt mitt i allt det vita?


Inga problem det här kollar jag av


Jag hänger på


Hm, skumma grejer


Äh nu skiter vi det här och drar vidare på jakten efter den bästa pinnen ever!


Kanske det är den här?!?


Skönt att hundarna tycker det är ok med vildsvin, för det gör inte jag. Tycker det är stora, läbbiga djur men allt är ju relativt, hellre ett svin än en orm.

Hoppas ni haft en skön helg, det har jag.


Kommentarer
Postat av: Sofie, Zimply & Bonuz

Usch för dessa fula äckliga grisar! Har konstaterat att de finns en hel del sånna i den enda skogen jag hittar till här men eftersom jag inte vet om nått annat alternativ får vi gå där ändå. Rent spontant säger jag nog också hellre gris än levande pinnar men skulle man träffa på en (eller antagligen en hel familj isf) så tror jag inte jag skulle känna mig så säker på valet längre.... Dem kan man väl liksom inte bli av med genom att springa och skrika...



Ang best pinne ever, Bonuz hittar den varje dag! Pinnen med stort P, den allra bästa finaste, japp, han lyckas alltid hitta just den!



Kram på er!!!

2010-01-24 @ 18:27:33
URL: http://www.zimply.gundogs.se
Postat av: Susanne

Fula som stryk men jäkligt goda på middags-

bordet är de i alla fall så någon nytta är det med dem i alla fall! Vi kanske ska ta en efterträningvildsvinsmiddag framöver, det ställer du väl upp på?

Kram Susanne

2010-01-24 @ 18:47:32
Postat av: Marie och Emil

Hellre gris än orm absolut! Men de är inte så gulliga svinen heller. Här nere har vi fullt av dem. Mina hundar är rädda för dem. ......jag lite oxå. Kram

2010-01-25 @ 15:03:16
URL: http://herrkrut.blogg.se/
Postat av: FIA, SIRI & WIRRA

Hej!! Hur har du det bland all snö, vildsvin & ännu mera snö??? Hoppas allt är bra med er alla ??!!!



TASSAR

FIA, SIRI & WIRRA

2010-01-27 @ 18:35:34
URL: http://siri.gundogs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0