Man börjar här och slutar där!

Hi, hi, hi detta sagt i en reklam om gps. Så är ju hela himla livet på nåt sätt!

Idag har vi banne mig inte gjort ett skit jag och flanen. Bara varit och gått skogspromenad. Däremot har lilla Sanny en helt ny frisyr efter det att jag haft klippmaskinen och saxen i min hand. Inte helt spännande att vara pudel i den här familjen, det blir ju inte alltid som man tänk sig liksom. På tal om att börja här och sluta där... Men nånstans där bland det klippta krullet så är det samma lilla goa Sanny, ser bara lite annorlunda ut och NEJ jag tänker inte lägga ut några bilder på henne i bloggen.

Hoppas  ni haft en bra helg- det har vi!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0