David möter Goliat...

Fast i vårt fall var det toypudel möter schäfer. Sanny bor hos barnens farmor och de tar så väl hand om varandra de där två. Idag ringde telefonen tidigt här hemma och när jag svarade var det en förtvivlad farmor som förklarade att Sanny hamnat i tänderna på en schäfer. Sanny hade nosat runt i tillvaron och kommit för nära schäferns garage där schäfern satt i mattes bil med öppen baklucka. Pang sa det och Sanny försökte förtvivlat ta sig till farmor men hann inte riktigt undan. Jag vill redan här skriva att det är aldrig ens fel när två träter... Vi vet inte riktigt vad som hände för det gick så fort men schäfern förblev oskadad och Sanny fick åka till smådjurskliniken för att få dränage och sys ihop med ett par stygn. Vem som det är mest synd om när det gäller farmor eller Sanny vet jag inte. Jag känner med dem båda. Skönt att det inte var värre...

Annars hade jag tänkt plugga idag men nu blev det inte så. Har dock läst igenom det jag redan skrivit och kanske att det går att få ihop det. Får sitta med det imorgon - vågar man ens skriva det. Då händer det väl något annat busigt. Det är precis som när jag pluggade till arbetsterpeut. Plötsligt var till och med tvättmaskinen intressant att titta på när den snurrade runt, allt för att inte sitta och plugga. Märkligt, för egentligen tycker jag det är kul att plugga. Får väl någon form av prestationsångest kan jag tänka mig och då blir det ju lite jobbigt. Känns det igen?

See you!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hoppas Sannys & Farmor snart mår bättre. :)

2010-12-29 @ 07:28:03
Postat av: Ulrika

Usch vad hemskt med lillhönan :(



GOTT NYTT ÅR!

2010-12-31 @ 12:18:48
URL: http://vit.snabber.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0