Gaston mår inte bra...

Igår när vi var och spårade var han sitt gamla vanliga käcka jag. På kvällen när vi sprang så sprang han BAKOM mig. Hela familjen inklusive jag kom raskt fram till att grabben mår inte bra. Han är ALDRIG bakom och definitivt inte när jag försöker göra mig till och springa.

Inatt sprutdiarré... är detta typiskt. Min första jobbadag och hela min tankeverksamhet upptas av hur min kille mår där hemma. Nu är det turligt för mig att Ia är hemma och har haft koll på honom. Han har legat mest hela dagen, varit ute i omgångar men inte ätit något annat än gräs. Nu när vi var ute var han pigg och mer sitt vanliga jag. Sen satte han sig och skulle göra nummer 2... till slut kom det ut nåt kladd. Blä. Nähä, det blir ris och ingen träning som det var tänkt ikväll. Hoppas han piggar på sig snabbt som tusan. Avskyr när han inte mår bra. Det har liksom hänt en gång innan i hans liv och då var det halsen.

Suck... nu måste jag gå och pussa på honom en stund.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hoppas han bara ätit nåt olämpligt och snart är sitt vanliga, pigga, glada jag!

Kram

2010-08-03 @ 08:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0