Wrooooom! Så känns mitt liv just nu...

Helt hysteriskt mycket på jobbet just nu plus en grupptenta som nu är inskickad och klar. Hade turen att hamna ihop med en jätteduktig tjej i min grupp. Det har varit som tio små negerpojkar ni vet, vi var fem stycken från början och sen var vi bara två. Fatta då att jag har sån flax så tjejen är brutalt duktig på att skriva ordentlig svenska. Inte som en annan som skriver som jag pratar. Hoppas vi blir godkända.

I måndags klämde jag in ett lydnadspass på Häggeberg. Jag har då tränat ligga-platt-ner-med-hakan vid plats under vintern. Tydligen inte med Gaston för han låg som en staty med hakan-upp-i-skyn men låg dock stabilt. Han vinklar tamme tusan inte ett hårstrå när skotten går. Härligt med tanke på att han skulle kunnat koppla skott med något helt annat än plats typ nedfallande fåglar men icke.

I övrigt var lydnaden så där. Gaston var okoncentrerad och ok, jag var inte på topp heller. Vi får toppa formen i helgen... Gulp, eller vad skrev jag nu.

Näe, klockar är bara barnet men jag ska faktiskt ta mitt värkande huvud och lägga mig.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0