Tack gode värld för mina vänner!

En ny leksak och efter lite diskussion om vem som ska lyssna på vem så gick träningen kalas.

Det har ju snurrat lite i huvudet sen i lördags. Jag vill verkligen inte falla i fällan - med tusen bortförklaringar på ditten och datten utan vill hitta orsak till VARFÖR vi gjorde en sån usel lydnad. Jag vet att Gaston kan momenten och jag vet att vi  t ex tränat framåtsändande så jag är säker på att Gaston skulle kunna genomföra ett själv. Jag kan verkligen inte bara rycka på axlarna och tänka ja, ja nu gick det som det gick.

Därför känns det så gott att jag kunde åka hem från träningen idag och känna mig fruktansvärt nöjd, även om det sved lite att ha fel (vilket då innebar att träningsvännen Helene hade rätt...).

Nästa projekt för dagen var HV. Nu har jag svettats igenom tre perioder och ska behöva genomlida sudden IGENl. Är det verkligen möjligt att de ska fixa en seger i sudden igen? Hoppas, hoppas!

Innan vi stack till klubben idag gick vi en sväng flanen och jag.

Gaston blev törstig och hittade ett litet vattenhål


Bestämde sig hastigt och lustigt för att ett litet dopp skulle inte sitta fel...


Eller varför inte en simtur rent av...


En dag kommer han att hitta pinnen med stort P!



Jag tycker verkligen om min svarte flane med eller utan pinnar.

Ha det gott!


JAAAAAA!!! Hurra!!! HV HV HV


Kommentarer
Postat av: FIA, SIRI & WIRRA

Svimma inte nu...Men vi har idag varit i skogen och spårat... det finns givetvis bildbevis.....

2010-04-20 @ 20:54:16
URL: http://siri.gundogs.se/
Postat av: Helene o Åsså

That´s what friends are for! ;-) Imon kör vi igen! Lite cross-over får det väl bli med kanske! Pratat med ANders Kjernholm idag... nu blev du allt nyfiken va! Hörs imon!

Kram

2010-04-20 @ 21:54:56
URL: http://www.123minsida.se/Helene1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0