Låååååångfredag!

Vi har spårat på barmark i skogen! Så himla härligt och vi var glada som lärkor alla tre, Martin, AG och jag. Hundarna nosade sig runt i spåren och plockade pinnar. Vi belönade och flinade glatt. Vi hann med ett uppletande också. En smal korridor i varierande terräng. Det fixade dom galant FÖRUTOM den lilla detaljen - tugg. Gulp, har ju sett tendensen men inte tagit tag i detta. Det är liksom dags nu att göra det så nu gör jag det.

Annars har jag suttit framför datorn och pluggat hela eftermiddagen. Läser angående motivationsteorier och det finns ju roligare saker att läsa om jag säger så men snart ska examinationsuppgiften in så det är bara att bita i det sura äpplet.

Fast nu måste jag nog vila tror jag.

Hoppas ni får en härlig påskhelg - Glad påsk på er! Det var förresten en härlig uppslutning igår på Blåkulla, jisses inte visste jag att vi var så många bitchar men där ser man.

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Glad påsk på dig!

Vi har kört igång hundarna efter vintervilan, bara så du vet.

Kram Susanne

2010-04-02 @ 19:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0