Ett STORT GIGANTISKT GRATTIS till Anngreth och Mogg som vann SM i bevakning!!!

Vi är så glada och skulle så gärna varit på plats för att se våra vänner stå där högst upp på pallen. Efter att följt er från en pisslydnad igår förmiddag, till bästa patrullstigen på eftermiddagen, till ett så-där-bra uppletande på morgonen idag till fullt på spåret på förmiddagen till att stå högst upp på pallen! Shit, jag är verkligen så himla glad så jag nästan blir ledsen, ni vet så där underbart rörd. Anngreth är så väl värd detta.

Våra goa vänner Anngreth och Dynamit-Mogg














Längtar till jag får träffa henne och ge värsta grattiskramen!

Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: petra

Hej!!! Lova att ge henne en riktig bamsekram från mig med!!! Faaan vad roligt och vad gryyyyymma dom är!!! Kram petra med ROTTISSEN GRETA ( man är ju stolt att man har en rottis idag hi hi)

2009-09-20 @ 19:50:42
Postat av: Lotta

Åh vilka DUKTIGA träningskamrater du har... förstår din känsla !!! Gratta det duktiga ekipaget från oss !



Hur ska vi lyckas få till lite strykningar till nästa helg... förslag mottages tacksamt ;) !!



Kram på dej

2009-09-20 @ 23:37:51
URL: http://www.friden.de
Postat av: Anneli

Visst är dom bra - och du som är en del av hennes träningsgäng kan suga åt dig lite av äran! Tjusigt bildgalleri, bevisligen är dom inte bara duktiga - dom är snygga också...! ;)

2009-09-21 @ 13:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0