Ett år äldre och erfarnare... Typ, klok gumma numera

Födelsedagen avklarad. Tack för alla goa grattis! Känns som en tröst i eländet när år läggs till år. Äh, skojar bara, har faktiskt ingen hysterisk ångest över min ålder - än... men det närmar sig.

Vi tränar på. Man kan säga så här. Isolerade delar i moment - helt ok! Delvis sammansatt moment - rätt ok. Helt sammansatt moment - finns inte. Detta gäller den förb... fjärren.














Var vi än går och var vi än är sitt/stå/ligg


Jag vill ju bara...//Gaston


Nu ska jag ner och smaska i mig lite ostbricka tror jag.

Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Fia & Siri

Hejsan! vi vill bara säga GRATTIS på födelsedagen, glömde bort det i förra inlägget.



TASSAR

FIA & SIRI

2009-10-03 @ 19:23:16
URL: http://siri.gundogs.se/
Postat av: Fia & Siri

TACK så hemskt mycket för Grattiset, mess m.m. Det värmer & betyder mkt för oss. Nu är det detalj träning som gäller för oss.



TASSAR

FIA & SUPER SIRI

2009-10-04 @ 15:27:19
URL: http://siri.gundogs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0