What a feeling!

Nu är det baske mig vår. Så himla skönt. Har varit och spårat på förmiddagen och Gaston skötte sig. Han stannade på ett ställe och vindade för det vilda (eller på det vilda???) och bestämde sig sen för att spåra vidare i tillvaron. Han plockade och flisade pinnar så det stod härliga till. Just nu skiter jag i det, för jag är mest glad att han markerar dom och på tävling får jag rappa på lite med belöningen. Jag tror inte det blir några större problem.

Knuffa spårade som jag vet inte vad idag. Hon låg i som en dammsugare och sög upp varenda pinne, inga problem. Mogg däremot hade lite fuffens för sig. Det är en rackans massa vildsvin som promenerar omkring där vi var och spårade  idag och frågan är om det var det eller något annat  som intresserade rottispojken. När AG muttrat lite på honom så bestämde han sig för att personspår är rätt trevligt i alla fall så det slutade bra.

Gaston flisar för tillfället alla pinnar som kommer i hans väg, här en lite större variant (typ stulen från Anders vedhög).


Kolla längst upp på sidan. Visst är det en fin banner (som jag precis fått lära mig att det heter). Ulrika har gjort den, tack! Jag vill också kunna såna grejer, jag kunde inte ens montera in den i min blogg utan Myran fick ta tag i det hela och gjorde det bravur. Tack för det!

Nu på eftermiddagen har Anders och jag traskat runt en runda i skog och mark. Det är så himla skönt, det finns hopp om våren. Det är allt lite roligare bara solen skiner och fåglarna kvittra. Befinner man sig ute så slipper man ju dessutom se de vinterskitiga fönstrena.

Härligt sa hönsen och intog trädgården


Nu ska jag ladda för HV. Vi ska in till Anders syrra och heja!

Ha en härlig fortsatt lördag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fina eran sidan blivit!! Vad har du gjort...blivit dataproffs??? Kul att det går bra med både spåret o jakten!!



TASSAR

Fia & Siri

2009-03-22 @ 17:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0