Heja Sverige!!!

Vi har värmt upp med en joggingrunda (fortfarande absolut inget jag längtar efter, känns snarare som ett tvång) och linjetag på vatten och land. Idag fungerade det betydligt bättre men att kalla det distinkt, nja då överdriver jag gigantiskt. Gaston fixade det men det var inte mer heller. Vi får traggla vidare. Har visst anmält mig till WT nästa helg, varför gjorde jag det? En obotlig optimist men man vet aldrig, flanens och min hjärna kanske är helt i symbios nästa lördag. Never give up. Ärligt talat, jag ville kolla av läget lite, vi har ju FM att träna mot sen.

Imorgon spår och EU-val. Har jag bestämt mig, nej!!! Uselt insatt men rösta tänker jag göra.

Nu håller vi allt vad vi har för Zlatan och grabbarna. Divig och dryg enligt många men i min värld är han helt ok! Jag tillhör skaran som håller honom högt! Hoppas det blir en riktigt bra match. Börjar ju bli lite bortskämd med det nu även om det är i en annan division än landslagets. 

Stort grattis till vännen Anngreth med sin Mogg som tagit sig till SM i bevakning IGEN! För hur många år som helst i rad. Häftigt, vilken vår de har haft de där två.

See you!

Kommentarer
Postat av: Fia & Siri

Tycker du har en enormt härlig inställning till detta med hundar & hundträning. Denna inställning kommer att göra att du & Gaston fixar detta m Jakten. WT nästa helg ....ja du då kommer ni att visa va skåpet ska stå, det kommer att gå bra jag lovar!!!!



TASSAR

Fia & Siri

2009-06-06 @ 20:12:23
URL: http://varldensbastasiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0