En stor fet suck när det gäller Zlatan men stort smile när jag tänker på Gasse

Vilken skitmatch, suck. SURT! Jag, liksom säkert resten av fotbollsverige undrade nog var han var, den ztore... Nu får vi hålla tummarna att vi åtminstone nitar till Malta nästa match.

Vi gick upp tidigt idag för att hinna spåra med Helene, Martin och Anngreth innan vi ska till stallet för att städa. Hur kul är det på en skala? Spåra +10 och städa -10. Men har man ungen i ridskolan förpliktar det så är det bara. Det är som jag skrivit tidigare, man förväntas ställa upp på ridskolearrangemang, fotbollsgrejerna, brukshundsklubben, flatteklubben och SSRK:s verksamhet, jag vet inte men min tid räcker tamme tusan inte till riktigt. Det värsta är när jag får en känsla av att en del tycker att man inte ställer upp alls... Det får stå för dom.

Nu var det spår ju, vi började med ett uppletande i en smal korridor. Gaston for runt som ett spjut och plockade grejer. Fick minsann jobba för att få in fjärde grejen men till slut fick jag den i min hand.

Här sitter han och vindar (och blundar ser jag) innan uppletandet.
 

Han gick över en pinne i spåret men annars skötte han sig bra.

Han, Mogg, SM-doggen gjorde samma sak, missade en pinne men resten gick helt ok.

Här får han belöning efter slutpinnen.


Sen fick han en belöning till som han älskar, tugga boll och rulla sig. Whao, det är grejer det!


Vi firade pappa Martin


Förstår att ni undrar vad han fick, bara en vanlig blomma och lille Wille fick en hund (så klart). Den ligger i hemvärnshjälmen. Jösses, folk måste verkligen undra när de ser oss i skogen.


Vi fikade så klart och idag var det GI som gällde. Mums mums


Helene och Martin var nöjda med sina hundar också. Alltså ännu en härlig träningsdag att lägga i minnesbanken.

Nu mot stallet!

Tji hu!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ni är duktiga och engagerade i allt! Jag förstår att din tid inte räcker till ...



Zlatan är bättre än BÄST tycker jag.. men det gäller ju att ha 10 duktiga lagkamrater också ;)



Kram Lotta

2009-06-07 @ 18:02:42
URL: http://www.friden.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0