Bara en dag kvar sen SEMESTER!

Vi skulle tränat lydnad ikväll MEN jag orkade inte sätta mig i bilen och dra iväg ikväll igen. Jag bara ORKADE inte. Sprängande huvudvärk och så himla in i nordens jättetrött. När jag kom hem från jobbet så grejade jag lite hemma och sen skulle jag bara sätta mig en liten pluttstund i brassestolen. En timme senare vaknade jag. Gäsp.

Släpade mig iväg med Gasse till skogen och gjorde något helt annat än brukslydnad... Busig jag är.

Här sitter grabben med stort G och spanar efter sina tennisbollar som strax ska hamna i hans mun.


Blir nästan imponerad av mig själv att  jag fick till en sån rak linje.


Här simmar han för det vilda på jakten efter tennisboll nr 3


Jobbig kant att pallra sig upp för men det går


Kunde inte låta bli utan tränade faktiskt lite saktagående på vägen till bilen, lite skall med förresten när jag tänker efter. Han var en duktig kille idag, Gasse-bus.

Ska bli så skönt när jag går hem i morgon kl 13.00. 4 veckors semester, tjena mittbena - känns det bra eller känns det BRA?

Ha dé!

Kommentarer
Postat av: annelise, gerkan & winner

Så flinke dere er!!!!!!

Regner med å se dere på RetrieverMesterskapet i Norge!!!!!!



Ha en bra semester!!!!!!!!

2009-07-16 @ 21:08:08
URL: http://www.gerkan.com
Postat av: Susanne

Använde du linjal eller? Något fusk är det i alla fall!

Jag ska tänkar på dig imorgon eftermiddag, det är en skön känsla de första timmarna på semestern.

Kram Susanne

2009-07-16 @ 22:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0