Totalt träningsfritt!

Jäpp, i dagarna två har vi inte gjort ett smack mer än hasat runt i pannlampans sken. Imorgon slutar jag tidigt men då ska bibblan avverkas och där kan jag bli kvar lääääänge. Jag är hopplös när jag kommer in på ett bibliotek och har alltid varit. Jag älskar verkligen böcker. Att gå där och dra ut läsa lite på baksidorna, sätta in, gå till nästa hylla och det är ju några stycken på ett bibliotek...

Idag har det varit mycket möten på jobbet och därav dåligt med steg på räknaren. Inte blev det fler av att jag varit med Myran i stallet FAST det borde det blivit. Jag höll på att slå halv ihjäl mig och var ytterst nära att bryta bägge handlederna. Det är så sjukt det som hände och det händer garanterat bara en sån som mig. Jag fastnade med ett skosnöre i dörren på väg in på ridhusets läktare. Föll handlöst och tog emot mig med händerna (hur kan det heta handlöst då???). Jag trodde jag dog så ont gjorde det men började fnittra hysteriskt. Herre gud, det var som den värsta B-filmen. Hästarna blev rädda, folk som såg mig blev rädda och dom stackarna inne på ridbanan trodde jag slagit ihjäl mig. Typiskt det hade varit att bryta nåt när vi ska åka till Sälen på söndag. Men ont krut förgås inte så lätt så här sitter jag och är hel hela jag. Åtminstone vad det gäller skelettet.

Bättre än pinne i munnen än tio i skogen//Gaston har talat!


Nu ska jag hoppa i säng!

Natti, natti

Kommentarer
Postat av: Fia & Siri

Vet inte riktigt om jag tror dig när du säger "träningsfritt"..... det har nog smygit med en & annan dummis på promenaderna....

Själva så tränar vi på efter bästa förmåga inför "dagen D".



TASSAR Fia & Siri

2009-01-30 @ 17:33:01
URL: http://valdensbastasiri.blogg.se/
Postat av: petra o greta

Alltid så roligt att läsa din sida, du är ju bara för rolig!!!! Kan riktigt se dig när du ligger på golvet, hi hi. tur att du inte skadade dig för dåååå hade jag inte skrattat. ha det så skönt i fjällen kram petra

2009-01-31 @ 16:00:51
Postat av: Ulrika, Mats, Vilja, Izac & Tizzla

Trevlig resa och ha´t så kul!

2009-01-31 @ 21:54:06
URL: http://web.telia.com/~u22515698

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0