Jag skriver, deleatar, skriver igen och ut med Gaston däremellan

Nu  har jag skrivit  ihop max antal sidor som man får ha på tentan. Jag borde helt iskallt bara skicka in den och lägga ner projektet. MEN näe, jag kommer läsa den igen och igen. 
                                                  

Jag har i alla fall tagit två rejäla promenader idag med Gaston. Man blir ju helknäpp om man ska sitta och hålla på hela tiden. Vi har börjat en stegräknartävling på jobbet igen, hittills idag har jag traskat ihop 14942 steg. Känns bra. Frågan är hur mycket de på jobbet tror att jag har suttit och pluggat kontra gått med Gaston... Men jag överraskade mig själv och gick upp riktigt tidigt fast jag hade kunnat sova lite längre idag. Flitens lampa har lyst över Lekarebo.

Snart dags att skicka in tentan vare sig jag vill eller inte. Gulp, tiden tickar ruskigt fort tycker jag.

                                                      

Bäst att köra ner näsan i böckerna igen och läsa igenom tentan bara en enda gång till, eller två eller tre gånger till, help!

Kommentarer
Postat av: Fia & Siri

Du kommer att fixa detta m tentan, det är iallfall vi helt & klart övertygade om!!!



TASSAR Fia & Siri

2009-01-12 @ 20:00:04
URL: http://valdensbastasiri.blogg.se/
Postat av: petra

vad flitig du är!!! kram petra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0