Fredag!!!

Gaston [89]snö


Fatta att det är fredag igen. Det går ju fortare än fort. Ser fram mot en helg utan plugg [131]. Nu är hemmet hyfsat eftersatt och behöver sig en omgång så det måste jag ta tag i men annars om man bortse från det trista så ska Gaston och jag träna jakt imorgon och spår på söndag. Det är ju himla kul. Gäller ju ha balans i livet, har jag hört.

Anders och jag ska på Grännarevyn imorgonkväll det ska också bli kul, hoppas jag.
Ha en härlig fredagkväll, det ska vi ha. Först äta god räkgryta och sen soffan och bara slappa = [9]

Tjo flöjt!


Kommentarer
Postat av: Fia & Siri

Spår & Jakt... Spår & Jakt... & "dummiasar" å ännu mer spår & jakt.... Men när blir det LYDNAD ????? Synd att vi inte är o samma lydnadsklass Ing-Marie annars så hade Siri & jag utmanat dig & Gaston (fniss , fniss)



TASSAR Fia & Siri

2009-01-16 @ 18:45:08
URL: http://valdensbastasiri.blogg.se/
Postat av: Fia & Siri

Spår & Jakt...Spår & Jakt & "dummisar" å ännu mer spår & Jakt...Men när blir det LYDNAD??? Synd att vi inte tävlar i samma Lydnadsklass, annars så hade Siri & Jag utmanat dig & Gaston..(fniss, fniss)



TASSAR Fia & Siri

2009-01-16 @ 18:50:49
URL: http://valdensbastasiri.blogg.se/
Postat av: Fia & Siri

Nu har "trkniken" levt sitt egna liv ser jag!! Förlåt för att det bara dräller in "inlägg" från oss, vet inte vad som sker???

2009-01-16 @ 18:52:55
Postat av: petra

Välplanerad helg tycker jag!!! Kram petra

Postat av: Maggan

Räkgryta låter gott! Det kan du få bjuda på nästa gång vi kommer och tränar hos dig. Är gärna med och tränar nästa helg. Har ni bestämt något? Jag tror Kristin också vill vara med.

2009-01-17 @ 14:26:55
Postat av: Fia & Siri

Håller med dig ang städning, det är inga bra grejer!! Tack - det vore kul om vi kunde göra som vi sa! Vi syns på fredag!



TASSAR Fia & Siri

2009-01-17 @ 18:54:17
URL: http://valdensbastasiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0