Lördag

Ja, det finns olika sätt att ta tillvara en fantastisk fin vinterdag med sol. En del jobbar, andra är ute och tränar sina hundar medan vissa sitter av 3,5 timme på årsmöte...

Jag var på årsmötet. När jag kom hem tog jag hundarna och rätt ut i naturen. Planen var att vi skulle träna lite, jag var inte riktigt på humör så det kunde jag lika gärna låtit bli. Stackars Gaston, att först sitta hemma och glo i timtal för att sedan gå ut med en jäkla bitch. Kul liv han har den killen.

Kul i alla fall att Gaston blev tvåa årets brukshund i Jönköpings brukshundklubb. Vi fick jättefina tulpaner. Vi fick två buketter som vi kan njuta av. En för ovanstående och en för att vi kom tvåa i KM bruks.

Imorgon blir det jaktträning i Tykavik. Vi ska träffas och gå igenom kommande WT som går av stapeln 28 mars. Det gäller att vara ute i tid. Säkert smart med tanke på att helgerna snabbt fylls upp av annat. Nästa helg SKA vi träna spår med härliga spårgänget. Har missat två helger rad, inte bra, inte bra. Tävlingarna närmar sig med stormsteg.

Allvarligt talat, kan man sälja henne på blocket tror ni?/Gaston


Kinkig han är nu då, det finns hundar som bor i bur, tänk på det du!/im

Kommentarer
Postat av: Fia & Siri

GRATTIS GRATTIS till både dig Ing-Marie & till dig

Gaston för prestationen 2.a bästa Brukshund och för 2:a plac i KM !!



TASSAR Fia & Siri

2009-02-14 @ 20:00:25
URL: http://valdensbastasiri.blogg.se/
Postat av: Ulrika, Mats, Vilja, Izac & Tizzla

Hej!



Kom hem från jobbet nu efter en mkt tuff kväll och hittade ett par värmande grattis i min GB.. TACK!



Grattis själv till 2:a platsen!!



Kul med tulpaner..



Det var tur att jag jobbade hela långa dagen för då kunde de säkert hitta någon de tycker är mer värd att ge "mina" tulpaner till blink



Ha en fortsatt trevlig helg.. själv jobbar jag imorgon oxå men bara 6 timmar, ingenting jämfört med 12 idag!

2009-02-14 @ 21:43:59
URL: http://web.telia.com/~u22515698
Postat av: Kattis

Ja, ni är då inte dåliga! :) Hemma väntade det minsann också två tulpanbuketter på mig, och inte behövde jag prestera nåt för att få dem, hehe! Grattis grattis!

2009-02-14 @ 21:49:07
URL: http://www.tjornebrant.se/dagar
Postat av: Lotta & Puma

TACK snälla IM för grattis hos oss, det var verkligen jättekul och vi är så glada. Men snart bär det iväg till självaste "BB" för Pumisen... ska bli så spännande.



Stort G R A T T I S till dig & din goe Gaston för de båda silverplatserna !!! I år kommer mer..det är vi övertygade om. Vi är också nyfikna på att se vad det blir för beslut med jaktprov/bruksprov framöver. Oavsett håller vi tummar för er !



KRAM Lotta & Puma

2009-02-15 @ 11:26:04
URL: http://www.friden.de
Postat av: Bittan

TUSENTACK för din gratulation i vår GB!!! Vi är så glada & stolta över detta VP på vår lilla Agnes!!

Grattis till silverplatserna två på JBK!!!

Kram/Bittan

2009-02-15 @ 19:15:24
URL: http://www.bez-amis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0