Woine, Woine

Takida var så bra! Tur vi var där och höjde upp medelåldern lite. Men kära nån vilken röst han har. Det var verkligen helt suveränt bra. Efter konserten drog vi till stan, öh, ja näe, det var så där. Hamnade på ett ställe med bar och dans eller dans och bar kanske man ska säga. Att ta sig fram till baren var förknippat med livsfara när man har min gedigna längd. Lite jobbigt att ha näsan i armhålehöjd på alla andra. Ingen kul lukt alls faktiskt. Hur som helst vi hade en kul kväll men vad skönt att få landa hemma i lilla Lekarebo. Lite halvjobbigt när jag vaknade men oj, oj, oj vad jag har gjort grejer denna dag. Typ allt, städat, malt färs, tränat dirigering och markering, gått härlig skogspromenad, kört tjejerna till bussen, ätit god mat, strukit värstinghögen, städat lite inför morgondagens släktfejd. Nu är jag matt och trött. Så god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0