Snön lyser vit på taken

Jodå, hela Lekarebo är vaken. Vi har haft en jättemysig julafton och en skön förmiddag idag också. Nu har Anders stuckit iväg för att jobba och tjejerna är hos kompisar och kvar är vi - Sanny, Gaston och jag.

Jag fick ett ryck (kan även kallas ångest-efter-ätit-alldeles-för-mycket-julmat-och-godis-ångest) och letade upp mina stavar. Så nu har vi traskat på i raskt tempo 5 km. Nån som fick Ågren nu? Inte det, bra.

Nu kan man ju nästan hugga in igen på allt det där goda som finns där nere...

Hoppas ni alla haft det bra!

Julkram på er!

Kommentarer
Postat av: Helene o Åsså

Hello i julstugan!



Vad kul det låter med dina klickerprojekt! Vilka utmaningar! Dra i kopplet... det kan knäcka den bäste! ;-) Men det är klart, jag har Inja i tankarna. Att dra i kopplet var hennes bästa gren, Åsså är inte så laddad, så där skulle det vara mer rimligt!

Här ligger saker o ting lite stilla på hundträningsfronten. Har jobbat hela julhelgen o är ledig först på tisdag. DÅ ska jag nog till Ulricehamn o åka slalom med brorsan m barn. Jag är ledig hela nästa vecka utom måndag o det ska bli skönt!

Vi får höras av!

God fortsättning!

Kram

2009-12-27 @ 10:31:47
Postat av: Susanne

Jag fick stor-Ågren. Har ätit massor. Om jag får säga det själv så är jag himla duktig på det. (Fast jag vill inte verka skrytsam)

Ha en fortsatt bra helg

Kram Susanne

2009-12-27 @ 11:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0