Over and out

Kalas avklarat. Phu, middag för 20 personer och tjejen är firad. Vi har precis kommit in efter en skön promenad med jycksen. Riktigt skönt var det att gå, vi har stimmat runt här idag för att hinna så maten var klar kl 14.00 när släkten började ramla in. Maten räckte, alla blev mätta och stämningen var god.

Nu laddar vi om inför den stora, RIKTIGA, dagen som är på tisdag. Ska börja träna på sången redan nu. Tänk vad glad hon kommer bli av att vakna till min ljuva stämma - NOT!!!

Helgen har gått ruskigt fort, synd. Hade varit gott att ha en dag till och inte göra ett smack. Lite sugen blev jag på förmiddagen när jag visste att spårgänget var i skogarna. Fick ett fint mess med bild på fikat... Inget avis alls, där jag for runt med dukning och allt. Gaston hade definitivt valt det alternativet framför det som blev.

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Ulrika & Tizzla

Tack, det var skoj att klara av trean redan i år.. kanske ses vi i Elit nästa år om andan faller på att träna lydnadslydnad igen :)

2009-12-07 @ 14:33:54
URL: http://vit.gundogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0