Tadam, tadam

Idag har vi bara tränat pyttelite på vatten i en av gölarna i skogen. Det gick så bra så. Vet inte vad som flugit i grabben men plötsligt är det liksom vi, även i vattenarbetet[88]

Annars har det inte hänt mycket i Lekarebo idag. Jag fick ju vackert erbjuda mig att klippa gräset när målar-Anders målade sur som en ättika. Jag nästan dog vad jobbig vår trädgård är. Är det inte uppför så är det träd - överallt. Herregud, trevligt med uppväxta trädgårdar men inte när man ska klippa gräs. Det går inte att ha en åkgräsklippare här för då skulle man slå ihjäl sig på trädgrenar eller åka nedför någon eländig backe. Jag försökte tänka på att kaloriförbränningen borde gå på högvarv. Sen fick jag låna Ia´s MP3 spelare vilket gjorde livet lite lättare. Härligt när tjejen och jag har samma musiksmak och det är INTE dansmusik...

Jag har just anmält mig till några spårtävlingar. Det dräller ju inte av dom precis. Hoppas vi kommer med på någon/några. Vore himla kul att få känna av var vi befinner oss i bruksets olika moment. Ligger lite lågt med anmälningar till jaktprov. Är fortfarande otroligt glad för igår men därifrån till att anmäla till jaktprov - nja...

Nu ska jag lägga mig på spikmattan och fundera på jaktprov eller inte...

Ha dé!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Nämen, kom igen nu, Jonssonskan! Ska du inte anmäla honom till jaktprov nu när det går så bra???????

2009-08-03 @ 20:49:31
Postat av: Susanne

Fundera? Det gör man över pensionsval, elleverantör

och annat men inte om man ska starta på jaktprov eller inte. Då anmäler man bara, lätt som en plätt.

Från en som ännu intre anmält utan funderar lite till.

Susanne

2009-08-03 @ 20:57:43
Postat av: Thom

Kul att Du valde min variant.

Själv kunde jag gärna lånat Din sökvariant.

Men vi kan ju inte gå sist båda två.

Men vi kanske går i par på provet i höst.



Ska "bara" klara Nkl först



Sa han som såg en Tomte me´senap på



TuDiLu



Thom & Ozcar



"PS" Sa jag grattis "DS"



Å DU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nästa gång skippar vi MaxDriven. Bara så Du vet.

2009-08-03 @ 22:16:06
Postat av: Helena Svensson

GRATTIS GRATTIS!!! till er vinst på poängjakten!! Så härligt när allt bara flyter på o hunden gör som man säger ;) Träning ger resultat - förr eller senare =) Kul o läsa om er dag och upplägget!

Nu ses vi väl till helgen på FM?

Ha d gott!

Helena

2009-08-04 @ 15:13:07
URL: http://www.helenashundliv.com
Postat av: Lotta

Jag funderar aldrig utan bara anmäler..Jaktprov är KUL !!! fast sen får jag skicka in papper och få pengar tillbaka och så blir jag uppringd och får tacka NEJ grrrrrrrrrrr



Vi tror på er BÅDE i spårskogen och i jaktskogen !



Lycka till på FM... och om du får någon sekund över för en stackare i soffan så tar jag gärna emot sms blink



Tumhållningarna startar lördag morgon !

Kram

2009-08-04 @ 16:01:43
URL: http://www.friden.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0