Jaha, idag var det spår...

Typ så här kände jag mig efter spåret....

Missade TRE pinnar, orkar inte ens räkna hur många poäng det blir... Suck, även Knuffa var helt lost in the space idag, den enda som skötte sina tassar och sin nos var Malva. Ja, positivt sett så - en av tre kanske inte är så illa men det känns så där kul faktiskt. Givetvis kul att Tobias´ snillblixt med Malva fungerade kanon men för mig och Martin var det ingen höjdardag.

Har varit ute och tröstgått i eftermiddag och hittat mer kantareller - i ösregn...

Nu ska jag äta och dricka gott.

Grattis till gänget i JBK som tog hem Augustikannan idag - snyggt jobbat!

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fasen Ing-mari kom igen nu -Bryt ihop & på´t igen. Du & Gaston får ta & följa med oss och träna lite Lydnad...



KRAMAR & TASSAR

Fia & Siri

2009-08-16 @ 16:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0