Jag och filmer, jösses!

Vi har haft filmkväll jag och ett par tjejkompisar. Vi har hållt på ett tag att hyra film, käka gott och mysa lite då och då. Ikväll såg vi Patrik 1,5. Tack gode värld att jag inte satt på bio och såg den. Jag är fullständigt hopplös, lipade som en julgris. Hushållspapperet åkte fram och gick åt. Jag trodde det var en riktigt skrattfilm men jösses, skratta,  javisst det gjorde vi också men mest av allt var jag rörd till tårar över allt möjligt.  Ärligt talat, jag kan inte ens se Micke och Molle utan att lipa.

Nu ska jag ta mina svullna ögon och gå och lägga mig. Det har varit en fantastisk vårdag idag, synd att jag jobbade till kl 16.00. Jag gick till kompisen, 6 km, bara för att få känna vårlukten, se tussilagon i dikeskanten och känna solen. Hoppas det håller i sig till imorgon för då slutar jag tidigt.

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Då ska du INTE se "Marley and me" på bio... jag har aldrig gråtit så mycket som i slutet på den filmen. Fast hoppar man bara över just slutet så var den väldigt underhållande.

Det fina vädret ska hålla i sig fram till påsk har jag hört! :D

2009-04-02 @ 22:39:41
URL: http://www.hapenidi.se
Postat av: Fia & Siri

Ville bara kolla om du är LADDAD ????

2009-04-03 @ 16:59:49
URL: http://valdensbastasiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0