Framåtsändande, kryp och skall

Ro hit bollen så kan jag göra både det ena och det andra!



Idag smög vi oss in på en av de välklippta fotbollsplanerna en bit från hemmet. När det gäller träning skyr vi inga medel eller låtsas som att vi inte alls förstår att det retar gallfeber på någon som tycker hundar ska vara kopplade och helst långt bort från all civilation och redlighet.

Idag känns det som att någon form av 25-öring ramlat ner i flanens hjärna. Absolut långt ifrån en tia men kanske, kanske det finns hopp om en femma. som läget är just nu. Tre dagar kvar att träna på. Krypet gick jättebra och skallet hade vi nog fått en si så där en åtta om tävlingen varit idag, kan jag tänka mig. Usch, jag tycker verkligen inte om att jag plötsligt fått för mig att chansa lite när jag åker och tävlar. Det är inte riktigt likt mig men vad tusan, någon gång måste man ju chansa. Finns ju folk som aldrig köper Triss-lotter och plötsligt en dag gör det och då händer det! Har en kompis som satt vid köksbordet och skrapade fram 100.000 kronor, sånt händer ju bara inte, tror man.

Fixar Gaston upptaget, spåret och får hyfsad poäng på uppletandet så kan det gå att få ihop poäng till uppflyttning MEN det gäller att ha lite flyt också.

När det gäller nochalans och långfingerpekning så fick jag nog till en tulipan i alla fall i måndags, nu är det bara rosen kvar att greja till sen så kanske vi är på samma planet, jag och Gaston. Ganska kul ord tulipanros, lite mer jobbigt att inse att hunden faktiskt gör det den får...

Kommentarer
Postat av: FIA & SIRI

Vi säger LYCKA TILL!! Klart ni fixar det..varför skulle ni inte göra det? Vadå Tulipan?? Klart det blir ROS!!

KRAMAR & TASSAR

Fua & Siri

2008-09-24 @ 19:28:17
Postat av: petra

vi håller tummar o tassar för er!!!!! Kram

Postat av: Helene å Inja å Åsså

Vad du är poetisk! Lycka till! ni fixar det!

Kramkram!

2008-09-24 @ 22:13:24
URL: http://www.123minsida.se/Helene1
Postat av: Marie och Emil

Va söt han är flanen! Lycka till säger vi och håller alla tummar och tassar! Var nånstans ska du tävla? Kram

2008-09-25 @ 12:37:36
URL: http://marieoemil.blogspot.com
Postat av: Lotta & Puma

Rosen fixar ni !! Vi håller TUMMARNA !!!!!!!!!!!

men guldgossen kommer fixa det galant.



Kramar Lotta & Puma

2008-09-25 @ 21:09:16
URL: http://www.friden.de
Postat av: Ulrika, Mats, Vilja, Izac & Tizzla

Lycka Till, vi tror på er det vet du!!

2008-09-25 @ 21:26:56
URL: http://web.telia.com/~u22515698/
Postat av: Fia & Andreas

Lycka till i helgen, det kommer att gå lysande!!!!!

Kram Fia & Andreas

2008-09-26 @ 07:46:45
Postat av: Cissi o Lipton

Vi håller tummarna för er! Det kommer gå alldeles strålande!

Kram Cissi

2008-09-27 @ 12:37:32
URL: http://www.hapenidi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0