En typisk dagen innan-dag

Det blev först städning av otäckt skitiga golv. Två katter som går in och ut som de vill samt två  hundar som inte går ut och in som de vill men drar in massor ändå. Hjälp, vattnet var verkligen allt annat än klart... Nu är det fint i alla fall.

Sen valde jag på att ta mig an strykhögen eller svampskogen. Kanske, jag i alla fall skulle lägga två små upptag... Jag hade ju liksom bestämt mig för att nu är det som det är och det är inget vi kan ändra på till imorgon.

Naturligtvis var jag tvungen att lägga två upptag, ett gick äckligt dåligt och ett kanon. Alltså kommer jag bara ihåg ett.

Guuud vad tråkigt detta är, vänta och vänta... Suck


Dubbelsuck


Jag hoppas att jag slipper sucka imorgon [124].

Tack alla ni som önskat lycka till och lovat hålla tummarna.  Vi behöver det!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Fokus! Det kommer gå kanon! Tumme, tumme, tumme...!

2008-09-27 @ 17:40:18
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och RÖSTA på mig och LÄNKA till mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en snygg och hipp mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-27 @ 17:43:05
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Fia & Siri

Klart att det kommer att gå bra!!! Vi håller alla tummar & tassar för er.

Kramar & Tassar Fia & Siri

2008-09-27 @ 21:35:29
Postat av: Maggan

Ska du starta på jaktprov igen eller vad är det alla håller tummarna för?Lycka till med vad det än är! Kram >Maggan med flock

2008-09-27 @ 21:55:43
URL: http://www.123minsida.se/magganshundar
Postat av: Pernilla, Tilly & Glimma

LYCKA TILL imorgon!!! Kör så att det ryker, vi håller tummar & tassar för er och väntar på ett litet sms.



TACK för peppning & Grattis idag!!

Kram Pernilla & Glimmis.

2008-09-27 @ 22:24:23
URL: http://hem.bredband.net/pernsand

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0