Fot-SPA och styrelsemöte i fotbollsklubben

Gaston är åtsidosatt i dagarna två. Det är inte så himla synd om honom som han själv försöker uttrycka. Igår var Anders föräldrar här på dagen och var ute på värsta skogspromenaden och idag har husse varit ledig. Det är den där matten bara som varit i högsta grad frånvarande. Igår hade vi lite SPA direkt efter jobbet med en tjej från Mary Kay (inte det billigaste märket men vilka produkter det är!!! OCH det är INTE testat på djur). Vi fick bada fötter, peela fnasiga ben och frasiga fötter samt smörja in dom. Jösses, jag svävade som på moln när jag gick  hem. När jag kom hem satte jag mig framför datorn som naturligtvis just då valde att bryta ihop. Det blev till att ringa vår jättebästa datorsupporter Jocke som ännu en gång räddade situationen och fick igång skiten. Jag blir galen på datoreländet men superimpad av Jocke. Han bara sitter här och knappar hit och dit och vips så fungerar den. Hur kan man lära sig sånt? Han har hundraarton fönster uppe och klickar hej vilt, när jag gör det blir det kaos.

Idag var det hel dag på jobbet, vips iväg på kalas hos Anders broder och sen vidare på styrelsemöte. Landade alldeles nyss i hemmet. Gaston tokglad och jag dödstrött. Jag hade som av en slump handlat med mig ben som liksom av en händelse råkade komma fram när jag dök ner i hemmet. Gaston nöjd och jag nöjd. Phu! Ibland är det lättköpt...

Jag hoppas jag kommer hem från jobbet imorgon fylld av energi så jag kan ta mina hundar, swischa ut i skogen och träna allt möjligt. Öh, ja, hoppet är ju det sista som överge en, har jag hört.

Vi hörs och ses!

Kommentarer
Postat av: Pernilla, Tilly & Glimma

Hallå, hallå!! Bara vi som tassar förbi och kollar läget och insåg att det var ett tag sen vi lämnade ett avtryck.



Ha det gott!!

Kram & hej från oss.

2008-11-19 @ 22:25:38
URL: http://hem.bredband.net/pernsand
Postat av: Fia & Siri

Hejsan! Hoppet är som sagt det sista som överger en. Men jag tycker att Gaston va allt bra söt i måndags på träningen. Ni är riktigt duktiga du & Gaston så detta fixar ni lätt!!!!

TAssar Fia & Siri

2008-11-20 @ 16:28:53
URL: http://varldensbastasiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0