Vilken härlig eftermiddag!

Cissi och Lipton


Idag lurade jag ut Cissi i urskogen. Hennes bil hade inte samma färg när hon åkte hem som när hon kom. Lätt dammbrun bidde den. Vilken tur jag har som träffat dessa två, supermysiga. Idag har vi gjort markeringar på vatten och på land, fotgående samt linjetag. Lipton och Gaston skötte sig strålande. Gastons första vattenmarkering var inte den mest lyckade men sen blev det bra. Vid första simmade han iväg till en dummie som jag liksom tänkte han skulle simmat förbi men icke sa Nicke. Detta måste fröken Jonsson träna på land. Lotta hade en bra övning sist vi tränade som jag plötsligt insåg vikten av att träna. Att mister Gaston ska hämta den som matte hade tänkt inte den som han just får syn på... Hjälp, Maire var är du?

På tal om Maire blir det en sväng till henne nästa vecka om hon inte har fullt på sin träning. Nu ska jag ladda batterierna för ett styrelsemöte i fotbollsklubben. Hoppas det är givande för jag är dödstrött.

Ha det bra alla och tänk om man istället kunde åkte på poolenkuppen, hade varit så mycket roligare...

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej & Tack så mycket för grattiset! Det var en härlig känsla att få till nästan allt på en tävling. Och vi hade så himla kul....

Ha de gott.

Kram & Hej från Zorro & mig

2008-05-28 @ 07:51:17
URL: http://www.zorro.cybersite.se
Postat av: Maire Pyrrö

;-) jag är här...jag har full koll på vad ni gör...

tror att Gaston och du fixa det utan problem. Men du får visa upp nästa gång ni kommer till träningsgruppen.

Kram

Maire

2008-05-28 @ 19:20:42
URL: http://www.kennel-aimhigh.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0