Vi har i alla fall ingen snö

Idag slutade jag tidigt och åkte hem med raketfart. Tog hundarna och traskade iväg på en 2 timmarspromenad. Helskumt väder, först var det varmt och kvavt för att sedan plötsligt bli snorkallt. Ikväll är det fotboll som gäller. Jag hoppas att det kommer gå bra för tjejerna eftersom de åkte på storstryk sist.

På promenaden idag var det närsök som gällde. Här är Sanny igång:


Gaston blev varmare än varm och har världens längsta tunga tror jag:


Här är en riktigt sötnos


Åh en till


Ha det bra alla! Imorgon är det jaktträning hipp hurra!


Kommentarer
Postat av: Pernilla, Tilly & Glimma

Japp, här tränas det plats kan jag lova och vi har gjort ett och annat framsteg. Jag tänkte berätta för dig imorgon men än en GÅNG TACK för dina fina tips.



See you soon.

Kram.

2008-05-20 @ 22:39:21
URL: http://hem.bredband.net/pernsand
Postat av: Pernilla, Tilly & Glimma

Kul, kul att träffas en sväng i skogen idag. Vi håller alla våra tummar & tassar för att nästa WT går toppen. Fasiken va häftigt som jag sa!!!!! *fnizz*

Kram & Hej från oss.

2008-05-21 @ 22:22:10
URL: http://hem.bredband.net/pernsand

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0