Det blev en sväng i spårskogen

Spår hemma hos Anngreth. Gaston spårade jättebra fram till tredje pinnen sen blev det lite tokigt. Vindande och hade sig men höll sig hyfsat till spåret men 4 pinnar borta känns ju så där... Ja, ja inte mycket att göra åt. Mogg och Knuffa plockade pinnar och skötte sig strålande.

Vi tränade lite lydnad när spåren lade till sig. Gaston, min Gaston. Go och glad är han och krypet som vi plötsligt fått megaproblem med kan gå precis hur som helst på söndag. Antingen tror jag det blir en solklar nolla eller riktigt bra poäng. Men det är mycket som ska sorteras i flanens hjärna. Sa hon kryp, sitt, varsågod eller vad? Ja, han kommer hålla mig i spänning under lydnadsdelen i alla fall. Alla tre låg som ljus på platsen vilket kändes bra.

Lite vår i trädgården mamma, pappa, barn i hönsvariant:
image129

Sanny, nyklippt, som strosar runt lite i tillvaron:
image130

Här står hon helt enkelt och står:
image131


Jaha, imorgon är det till att ta sig till jobbet igen.

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: emma

Vilken söt liten pudel. Min mamma har två vita toypudlar, skitsöta och gosiga :)

2008-05-01 @ 15:09:33
URL: http://litenemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0