Halleluja moment!!!

Yes, yes, yes det blev en bra dag. Två halleluja moment inom en timme. Först var det utvecklingssamtal på gymnasiet för Ia - positivt, positivt, positivt. Allt var bara bra  
In i bilen och 4 mil senare var jag på plats i Gränna för nästa utvecklingssamtal för My - positivt, positivt, positivt. Det som var lite minus var att damen ifråga pratar lite väl mycket (upps, vem kan hon ärvt det av???)  
Det som förvånar mig är att de här två tjejerna är dom som kan reta mig till det totala vansinnet, hur är det möjligt att det är samma tjejer??? Varje vecka när jag städar är jag TOKIG på dom och alla deras grejer och prylar som ligger precis överallt. För att inte tala om odiskat porslin som INGEN orkat bära ner från datorrummet till diskmaskinen eller tvätten som ligger, hänger och dräller överallt. Nåja, jag bestämde mig för att det är ett bra drag att ha - mångfaldhet kan vi kan kalla det.
För att få lite balans i allt detta positiva bestämde jag mig för att testa kryp med target. Helene och jag pratade om det i söndags och idag är det testat. Efter lite pyssel fick vi till ett lagom bra kryp, inomhus, i köket utan en enda liten störning. Känns fint! Vi kanske hinner få till det till tävling (om vi nu kommer med). Heja oss!

Gaston och jag har stavat en 5 km runda. Sanny ville inte följa med. Tyckte det räckte med hussepromenaden på 1,5 timme som de just hade gått. Sånt bekymrar inte Gaston. UT, vi ska UT, kom igen, jalla, jalla vi ska ut en sväng till. Glöm det sa Sanny och hoppade upp hos husse i soffan.

Imorgon är det planerat lydnadsträning med Martin och Knuffa.

Här är kommer en bild på en glad flatte - Gastons hallelujamoment!!!

image68

Kommentarer
Postat av: Maggan T

Hej igen! Vet inte om jag meddelade dig att aktuella träningar lägger jag ut under träning på min hemsida. Vill man komma så meddelar man i gästboken. I maj kommer Poolen att ha en kursdag för hundar som ej startat i ökl. Det blir 17 eller 18 maj. Vore det månne något för dig? Jag, Kristin och Ulla är redan anmälda. Om du kommer anmäler du till mig. Vi tar max 12 på två dagar.

2008-03-12 @ 12:32:36
URL: http://www.123minsida.se/magganshundar
Postat av: Ulrika, Vilja & Izac

Kul med så duktiga barn och arvet kan de ju inte rå för dvs att de pratar liite emellanåt *skrattar*

Ha det!

2008-03-12 @ 19:56:20
URL: http://web.telia.com/~u22515698

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0