GLAD PÅSK


image84

Lätt förvirrade hönor i Lekarebo hälsar glad påsk till er alla! Ni ska veta att våra hönor tycker inte det är störtkul att gå i snö.

Idag har vi inte tränat någonting. Det har bara varit långa promenader i skogen. Anders tror sig sett lodjursspår. Grannen hade sett ett lodjur i sin trädgård häromsistens. Gulp! Vi har varit sociala och hälsat på Anders fantastiska föräldrar. Vips så var påskmiddagen f ixad och god var den också. Nu blir det strax dags för duschen för att sedan sticka iväg till kompisar och käka lite gott.

Får ta tag i mig själv imorgon, men efter tips från annan hundkompis så är det mental träning som gäller nu inför måndagen. Bara tanken på att gå upp innan kl 05.00 är nog för ett helt mentalt träningspass. Sen ska jag och mina nerver få med oss VISSELPIPA, Gaston och varma kläder samt vägbeskrivning. Ni som känner mig vet ju att jag kan hamna precis var som helst. Glömmer aldrig när jag och Matisse skulle till Sävsjö på spårtävling och det plötsligt börjar stå Värnamo 8 km på skyltarna. Herrejösses och jag ska åka alldeles själv, klockan jättetidigt, dönervös och dessutom hitta dit.

Ha en go kväll alla ni som orkat läsa hit!

Kommentarer
Postat av: Maire Pyrrö/Kennel Aim Highm

Ta det lugnt Ing-Marie ....jag tar hand om dig. Vi möts där. Målbild Målbild......och full pott ;-)

2008-03-23 @ 14:27:32
URL: http://www.kennel-aimhigh.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0