Sol och ledig fredagseftermiddag

Hur bra får man ha det? Vi stack till skogen med dummies och kom hem efter 2 timmar. Vi gick en riktig långsväng och stannade lite här och lite där för att träna linjetag. Vilket väder! Jag hade med mig kameran och tog kort till batteriet tog slut. Hur glad blir man på en skala när "någon" alltså ingen i vår familj... har ändrat inställningen på kameran så alla kort ser helt suddiga och luddiga ut. Jag blev rätt sur och det är jag än. Därför så har jag putsat köksfönster och bytt gardiner samt städar. Lika bra när jag ändå är på skitdåligt humör.

Själva träningen gick bra. När det gäller dummies finns inte "tennisbollsbegäret" alls. Skönt! Känner nästan att jag måste plocka upp lite vilt och prova på söndag hur vi ligger till där. Eller vill jag veta? Vi tränade fjärrskiften och lite kryp. Ska nog tvinga Martin att titta när Gaston kryper vid sidan imorgon för att se om det fungerar lika bra där. Imorgon är det spårskogen som gäller. Det blir säkert lite annat på eftermiddagen men inget planerat.

Ha en go fredagkväll, min börjar inte riktigt än. Bitchen far fram med dammtrasan och är allmänt otrevlig ett tag till.

Gaston grävde djupa hål idag, nästan så nosen försvann:
image41

Så här fin blev nosen efter detta digra arbete:
image42

Sen försvann han ner i ett gyttjebad hela han, nånstans bakom allt är han, den rackarn...
image43

Här tog batterierna slut, han var inte svart efter detta...

Kommentarer
Postat av: Elenor & Zorro

Hej på er. Vi tassar in för att önska er en trevlig helg oxå.

Ha de gött.
Kram från oss

2008-03-01 @ 10:35:19
URL: http://www.zorro.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0