He did it!

Idag kunde han både stå och ligga vid inkallningen! [88]Fria följet och saktagåendet gick också ganska bra. Sen var det då kryp. Denna hund som badar i allt som kan räknas som pöl, det är inte så himla noga om det är vatten i pölarna i skogen, lera går jättebra men att krypa på en blöt gräsmatta det är en helt annan sak. Jag blir så trött...

Kolla här, ingen som bett honom att ligga här inte...




Det är väl det som är kruxet, får han välja själv så kan han ligga varsomhelst.

Helene och Åsså var på plats idag på JBK och den grabben är inne i en fin period nu. Kan nästan allting, gick jättefint fritt följ, gjorde ett strålande framförgående och ett kanonfint kryp. Tur jag är av den storsinta sorten och kan glädjas med mina medmänniskor. Åsså tycktes inte ens märka att det var en lerig gräsmatta han kröp omkring på. [30]
Vi får helt enkelt jobba vidare med vårt kryp, Gaston och jag.

Imorgon blir det ingen träning trots att jag slutar tidigt. Jag, tjejerna och min goa kompis Nilla och hennes tjej ska till Gällstad. Här ska handlas - igen. Men vad tusan, man får bara lön en gång i månaden och då gäller det att passa på. Eventuellt kan någon julklapp hittas och det gör absolut ingenting.

Gaston får vara med husse på jobbet och det tycker han inte om. Han vill helst inte hoppa ur bilen ens. Ligger kvar och trycker ner huvudet mellan frambenen och vill verkligen inte gå ur. Konstig prick men han har aldrig gillat det stället. Nu har han inget val för när vi varit i Gällsta ska hela tjejligan till en annan kompis och klippa oss. Jag ser inte klok ut, mitt hår ligger som en limmad pälsmössa över hela huvudet. Är i stadiet att jag måste klippa mig NU!

Oj, vad klockan tickat iväg. Måste hoppa i säng, ska ju snart gå upp igen.
See you!

Kommentarer
Postat av: Fia & Siri

Ja du Ing-Marie... dessa hundar, ibland så skulle man vilja veta vad som rör sig inne i deras huvuden.

Tack för hjälpen idag!

TASSAR Fia & Siri

2008-12-01 @ 23:37:31
URL: http://varldensbastasiri.blogg.se/
Postat av: Patrik

Hm, konstigt att Anders hoppar ur bilen vid jobbet:-)



Härligt att se igår kväll, trodde inte att det fick plats så mycket kläder och saker från Gällstad i en bil........



Anna & Patrik

2008-12-02 @ 20:43:22
Postat av: Fia & Siri

Det var NÅGON (säger inte vem...)som skrev på vår blogg - att ha en blogg innebär vissa förplikterser - så nu får du allt skriva nått nytt, jag behöver få skratta !!!



TASSAR Fia & Siri

2008-12-04 @ 13:57:04
URL: http://varldensbastasiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0