En Alien på jaktträning

Idag har jag tränat jakt med en Alien, som tur var så var vi ensamma. Vi gnetar, tjatar, tjatar igen, tar om och sist men inte minst så kör vi en gång till. Att gå rakt ut! Men vad har hänt med min förvirrade flane. Det är som med inkallningen med ställande och läggande, från att gjort det för en tia så kunde han plötsligt varken ställa sig eller lägga sig när han kom på en inkallning. Nu är det samma sak med linjetag. Jag behöver styrka nånstans ifrån. Jag har en fantastisk "målbild" av när Milton sprang på flattemästerskapet i en RAK linje i över hundra meter hur jäkla snyggt som  helst. Jag säger bara  - dream on, dream on.

Vad är det för en mystisk figur jag tränar  ihop med?


En svart flatte eller? Hjälp nu kommer han häråt...


Men herre gud, det är en ALIEN!


Jag vill ha en ny kamera eller träffa något intelligent geni som kan förklara min så jag slipper dessa suddiga, hemska bilder med galna ögon.



Jag vill ha mer lerpölar, mer mat, mer leksaker, mer ben, mer  lekkompisar, mer vilt, mer fria sök, mer brudar, mer kärlek åt flattarna sen skulle jag vara rätt nöjd faktiskt. //Gaston  (Ok, grabben gör ett rakt linjetag längre än 25 meter så kan vi börja diskutera till dess säger jag bara dream on, dream on)//Ing-Marie

Kommentarer
Postat av: Bittan

~~God Jul & Gott Nytt År~~

Snart så ses vi.........

Kramiz/B & B

2008-12-21 @ 18:40:06
URL: http://www.bez-amis.se
Postat av: Elenor, Zorro & Mexx

Vi önskar er en riktig GOD JUL & Ett GOTT NYTT ÅR!!

Kramar från Elenor,Zorro & Mexx

2008-12-21 @ 21:04:40
URL: http://www.zorro.cybersite.se
Postat av: Sofie, Zimply & Bonuz

HJÄLP! Är vi släkt med den där svarta på bilden?!



GOD JUL & GOTT NYTT ÅR iallafall!

Hoppas vi ses SNART! Kanske i hofors i februari???



Kramar Sofie, Zimply & Bonuz

2008-12-22 @ 10:34:04
URL: http://www.freewebs.com/redlegs
Postat av: Anneli

Kattis kan säker ge dig fotoråd! Mina hundbilder har blivit bättre av två enkla åtgärder: jag låter kameran få sin tid (slita upp, knäppa, VÄNTA tills den tagit klart bilden, ta ner...)Stäng av blixten, det kan vara den som ger galna ögon och ute är det inte säkert den behövs men autolägetkör oftast med den oavsett...



2008-12-22 @ 11:16:59
Postat av: Ulrika, Mats, Vilja, Izac & Tizzla

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!

2008-12-22 @ 15:08:55
URL: http://web.telia.com/~u22515698
Postat av: Agneta & Bengt

GOD JUL & GOTT NYTT (hund) ÅR.

Önskar vi 2 & 4 benta i Barkhyttan.

2008-12-23 @ 11:38:37
URL: http://duckstream.se
Postat av: Carina

God fortsättning på julhelgen och Gott Nytt År !

Julkramar från Carina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0