Så var det redan torsdag

image110

Hjälp vi har kommit med på en spårtävling. Kul och pirrigt! Denna gången tänker jag vara frisk och se till att komma iväg. Träningskompisen Anngreth kom med på samma, kul, kul!

Idag traskade jag och Gaston iväg med ett gäng dummiesar. Vi har tränat linjetag och lite vatten. Vid vattnet var det mest att Gaston inte skulle skaka sig innan han lämnat av. Hej och hå, men jag tror vi är överens nu i alla fall. Jag känner mig helt splittrad nu när det är både spårtävling och workingtest på gång. Men vad tusan det har ju funkat innan.

Vad gulliga alla ni är som skrivit om vårt FART-test. Jag önskar av hela mitt hjärta att jag hade haft möjlighet att åka på jaktinternatet som är i helgen med Håkan och Carina. Hade varit himla kul men nu är det fotbollen som får sitt. Jag ska vara med och fixa middag till 40 personer. Blev ni svettiga va? Lugn, lugn det är med en rutinerad kvinna som sköter och delegerar arbetet. Mitt arbete blir väl att skära grönsaker, det är där någonstans min nivå ligger. Jag hade aldrig kommit på tanken att laga mat till så många själv. Till skillnad mot min Anders som tillsammans med en tjej fixade all mat på damlagets träningsläger i Danmark, det var både frukost, lunch, middag och kvällsmys. Det är en jäkla tur för våra flickor att de begåvats med just den fadern så det blir lite varierad kost.

Ha det bra alla, nu är det ridning som gäller. My ska till stallet och alltså blir jag automatiskt taxichaufför.

Vi längtar efter vår lilla Sanny som njuter av livet hos Anders föräldrar (hon löper)!
image111

Kommentarer
Postat av: Lotta & Puma

NU är vi hemma... och ja, H & C pratade gott om din vovve :) :). Kan nämna att Gastons duktiga halvbror var med på internatet !!! (pappa D. Black Velvet)

KRAM på er

2008-04-18 @ 19:59:20
URL: http://www.friden.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0