Nu har det vänt igen - både för mig och HV71

Det finns hopp om överlevnad hos fröken Jonsson. En illröd, rinnande, äcklig näsa och huvudvärk men ingen feber. Nu kan jag ju nästan tänka att det var någon mening med att bli sjuk så jag inte kunde åka till spårtävlingen idag. Här har det snöat och snöat. Det ligger säkert 3-4 cm snö. Kul med tanke på vilka däck som sitter på bilen. Det hade varit så där kul att sätta sig i bilen i morse och kana iväg.

Jag har släpat mig runt en runda i skogen. Gaston är pigg som en lärka och fattar inte varför jag släpar mig fram i snigelfart. Kära nån, varje backe är som Mount Everest och hur ända in i helsicke kan det hela tiden vara uppförsbackar? Nu ska jag mobilisera kraft för nästa promenad. Kanske jag skulle ringa och fjäska lite med kompisen så Gaston får leka lite med pudel-Lovis. Det betyder att jag inte behöver gå så långt men att han får då alla fall utlopp för massor av energi...

Ha en bra dag! Vi ska inta soffläge innan nästa promenix.

Igår var detta väldigt mycket jag:
image105

Idag är det lite mera:

image106

Kommentarer
Postat av: Maire Pyrrö/Kennel Aim Highm

Japp då mår vi mycket bättre i dag....kanske vi skulle åka til Danmark ? Vad tycker du, vi kan ju göra repris ;-) varför skall ni bo så långt ifrån.
Tro att Danmarks bussen går igenom Ljungby ;-)från Jönköping

2008-04-12 @ 17:56:55
URL: http://www.kennel-aimhigh.se/
Postat av: Pernilla, Tilly & Glimma

Vad skönt att du har blivit piggare. Inge roligt alls att vara sjuk, jag har haft 2 rejäla omgångar på kort tid och jag som aldrig brukar vara sjuk.

Nu har jag uppat bloggen om dagens MH. Jag är nöjd med Glimmisens insats och det blir aldrig som man tror.**fnizz**

Sköt om dig nu så att baskeluskerna försvinner.
Kram.

2008-04-13 @ 16:54:05
URL: http://hem.bredband.net/pernsand

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0